LEGO World online week (2020)

LEGO World online week (2020)

Normaal gesproken is er ieder jaar een grote beurs in de Jaarbeurs in Utrecht. Dit jaar zou de 20ste editie zijn, maar helaas is deze vanwege Corona uitgesteld. Heel erg balen, maar LEGO heeft een alternatief! Doe van 15 t/m 21 oktober mee met de 5 spannende bouwopdrachten voor het hele gezin en maak kans op een van de leuke prijzen.

Jaarlijks uitje

LEGO World zou dit jaar in de herfstvakantie zijn 20ste verjaardag vieren. Jaarlijks trekt het evenement in de Jaarbeurs Utrecht duizenden bezoekers; een uitje waar het hele gezin ieder jaar naar uitkijkt. Door de gezondheidscrisis is het echte feest helaas een jaar uitgesteld, maar dat betekent niet dat we dit speciale moment aan ons voorbij hoeven laten gaan! Daarom organiseert de LEGO Groep de LEGO World Week. Iedere doordeweekse dag komt er een spannende bouwopdracht online voor het hele gezin. Perfect voor druilerige dagen in de herfstvakantie.

Maak kans op prijzen

Nog meer reden om mee te doen: Tijdens de LEGO World Week maak je kans op fantastische prijzen! Dagelijks kiest een LEGO jury de winnende creatie uit de inzendingen met de meeste likes in de LEGO Life app. De winnaar wordt beloond met een LEGO pakket t.w.v. 250 euro. De winnaar van de week gaat er vandoor met een LEGO pakket t.w.v. 500 euro én een VIP-arrangement op LEGO World 2021 voor 4 personen!

Durf jij deze uitdaging aan te gaan? Geef je op via LEGOWorldWeek.nl en mis geen opdracht. Vraag wel even toestemming aan je ouders of aan een volwassene.

Over LEGO World

LEGO World is een LEGO-manifestatie die jaarlijks in Nederland wordt gehouden. LEGO World werd van 2001 tot 2012 gehouden in de IJsselhallen in Zwolle, in 2013 verhuisde het evenement naar de Jaarbeurs in Utrecht. Het evenement trekt jaarlijks meer dan 70.000 bezoekers, vooral gezinnen met kinderen in de leeftijd van 4 tot en met 14 jaar. Het concept voor LEGO World werd in 2001 ontwikkeld door Roy Cordes (LEGO Nederland) en Renate Ouweneel (IJsselhallen-Zwolle). Eric Broekaart was destijds directeur van de IJsselhallen (onderdeel van Libéma). Het eerste jaar waren er al 27.500 bezoekers. In 2011 trok de attractie in acht dagen 73.853 bezoekers uit heel Nederland, Duitsland en België